Bloggarkiv

Antall besøkende

søndag 27. april 2008

Mennesker tisser ute.



Jeg kan forstå at folk blir forbanna viss noen setter seg ned å driter i hagen din, men det er vel heller unntaket enn regelen. Jeg innrømmer at etter noen øl eller syv så føler jeg for å urinere. Hvis jeg da befinner meg langt nok unna et toalett, så går ikke jeg på skattejakt etter et. Personlig synes jeg at regelen mot offentlig urinering er noe jævla tull. Ingen pisser ute med mindre de er jævlig nødt uansett. Så hva er poenget med å tvinge folk til å pisse seg selv ut for å unngå bøter og glattcelle?

Leste for en stund tilbake om hvordan det å pisse i naturen ved havfjell etc. kunne bringe bøter opp i mot 10 000 kroner. Hva faen feiler det dere egentlig? ti tusen spenn for å pisse i snøen?

3 kommentarer:

Siri sa...

Man er jo nødt til å ta alt med en klype salt. Det er stor forskjell på å stå midt i en gågate og pisse, og å gjemme seg litt mer bort i en liten skau for eksempel. DET har en politimann sagt til meg.

Siri sa...

Forresten tror jeg ingen kan nekte deg å låne doen deres om du ringer på og sier du er jævlig tissetrengt

Pseudonym sa...

Ja, de folka som ble tatt bilde av på festningen. Gikk unna der det satt over tusen folk. Og de blir kriminalisert fordi de måtte pisse.
Det er helt latterlig spør du meg.

Dersom du står å pisser midt i gågata så er du ikke mentalt på plass uansett. Allikevel er det helt latterlig å få bot for det. Det er ingen som blir skadet av litt piss og det er noe av det mest naturlige i verden å pisse.

Om du er på vei hjem klokka 4 om natta og må pisse, så ringer du neppe på en dør for å gjøre det. Tror du noen slipper deg inn når du er tydelig dritings og sier "kan jeg få låne toalettet?"

Da er du isåfall mer naiv enn de fleste. Det skjer bare ikke.

Å ringe på døra til noen for å låne toalettet fungerer kun fra 12:30 til 19:00

Fungerer kun hvis du er edru.

Fungerer kun hvis det bare er snakk om en person og ikke tusen folk.

Sånn er det bare. Jeg gikk bak en stein å pissa når jeg var på festningen. Og til min kjennskap var det ingen som så hva jeg gjorde.

Hvis det skal være straffbart, kommer jeg til å få vondt inni meg av systemet.

Ærlig talt. Det ser lættiz ut når jenter prøver å kopiere vår utetissing. Kan sikkert også mistolkes til at dere sitter å driter. Noe jeg tror er tilfelle med den personen som er beskyldt for å drite, men jeg vet ingenting om det. Har ikke oversikt over hva alle andre gjorde på den festen.

Men vi gutter, kan stå å tisse. Og det gjør at vi nærmest er skapt for å pisse overalt.

Og som du kan se i mitt innlegg. Referte jeg spesielt til naturen. For det er det aller latterligste jeg har hørt i mitt liv.

Hadde noen gitt meg en bot på 10 000 kroner for å pisse i skogen. Så hadde jeg drept den politimannen og gravd ham ned under snøen. Det hadde jeg faen meg bare ikke gått med på.

:D

Twingly Blog Search www.carlighagen.blogspot.com Search results for “www.carlighagen.blogspot.com”