Bloggarkiv

Antall besøkende

søndag 25. mai 2008

Synske spådamer spår deg nå.



Hvis bare en av disse kan spå neste ukes lottorekke er jeg solgt, men mest sannsynlig kommer du bare til å treffe mannen/dama i ditt liv i løpet av en av de tolv månedene i løpet av resten av ditt liv. Dersom du klarer å drepe all spenning og romantikk ved å oppsøke en spåkone som faktisk forteller deg akkurat når dette kommer til å skje, kan det godt hende du går glipp av det magiske øyeblikket.

Forteller jeg deg at du kommer til å få en stor mulighet i morgen og en stor mulighet oppstår tar ihvertfall jeg all æren for det. Hadde det ikke vært for mine klarsynte egenskaper hadde det neppe skjedd. Tenk på det før du oppsøker noen store muligheter i morgen. Hvis de eneste prediksjonene noen kan komme med innebærer at du aktivt må gjøre noe du ikke ville gjort om du ikke visste om prediksjonen, da er det vel ikke en prediksjon, men en oppfordring.

Det kan godt hende du trenger en oppfordring til å gjøre noe med livet ditt, men jeg tror alle hadde vært tjent med å la være å lure seg selv til å tro at skjebnen bestemmer mer enn de valgene du gjør i livet.

Ingen kommentarer:

Twingly Blog Search www.carlighagen.blogspot.com Search results for “www.carlighagen.blogspot.com”