Bloggarkiv

Antall besøkende

torsdag 22. mai 2008

NRK vil ha mer blodpenger.



Jeg vet ikke om jeg får mest lyst til å gråte eller å le. En ting er sikkert. Så lenge jeg lever skal jeg aldri betale noe fordømt NRK-lisens igjen. Om det betyr at jeg aldri kan ha en tv i huset mitt eller må kjøpe en under et falskt navn, frakte den inn bak ryggen på tollerne og gjemme den på lofte, så får det bare være. Mange tyskere fikk til å gjemme mennesker på loftet sitt, så da kan det jo ikke være umulig å gjemme en tv der?

Jeg har ihvertfall ikke tenkt til å opprettholde budsjettet til en tvkanal som i all hovedsak produserer programmer for de over 60 og de under 7.

Dagen jeg betaler NRK-lisens igjen blir rett og slett over mitt døde lik. Det er faen meg for ille at man skal betale 1500 kroner i halvåret for å få lov til å spille playstation i fred. Faens blodigler.

Ingen kommentarer:

Twingly Blog Search www.carlighagen.blogspot.com Search results for “www.carlighagen.blogspot.com”